mindprisoner.blogg.se

En blogg om retorik,filosofi och psykologi. Allt ifrån tankar om varför folk är fientliga mot tiggare, hur man på bästa sätt står upp för de svaga till hur sverigedemokraterna kom till makten med bibeln

en sådan där dag är okej

idag är en sådan där dag.....
-En sådan där dag då jag googlat "meningen med livet". 
- en sådan där dag då jag blivit spyfärdig av min spegelbild
-en sådan där dag då jag undrat vad jag ska göra för att göra denna dagen betydelsefull
-en sådan där dag då tiden tycks rinna iväg och jag inte hinner göra något
- en sådan där dag då jag känner att jag är värdelös och inte tillför något till världen. 

Men det är okej. Det är en del av att vara människa. 
Och det är så jag vet att jag lever
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: