mindprisoner.blogg.se

En blogg om retorik,filosofi och psykologi. Allt ifrån tankar om varför folk är fientliga mot tiggare, hur man på bästa sätt står upp för de svaga till hur sverigedemokraterna kom till makten med bibeln

Raise your voice: Nora

Nora delar med sig av sina erfarenheter av psykisk ohälsa. 
Att dela med sig är viktigt då det bland annat får en att inse att man inte är ensam.
Tack Nora för att du delar med dig!
 


"För mig är det inte bara att bli frisk.
För efter ett liv av en familj där psykisk ohälsa är vanligt och där jag fick min psykiska ohälsa i tidig ålder så är det en normalitet.
En miserabel vardag som är det enda man känner till, även fast den skapar mycket ensamhet.
Men för min del är ensamheten ännu större då jag också har en synnedsästtning.
Och när man aldrig ser någon med samma kombination, så ökar ensamheten i tusentfalt.

// Nora Hagberg
21 år "
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: